21 Aralık 2012 Cuma

Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu Meireles Kararı ve Tepkisi

Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu Meireles Kararı ve Tepkisi detaylar aşağıda verilmiştir.


"AYRIMCI DAVRANIŞLARDA BULUNMAM"Kendisininde farklı bir tarz belirlediğini ve ayrımcı hareketler yapmasının mantıksız olduğunu söyleyen Meireles; "Benim bir çok dövmem ve farklı bir saç stilim var, ayrımcı davranışlarda asla bulunmam. Benim insanlara ayrımcı davranışlarda bulunduğum için cezalandırılmam çok saçma." diyerek masum olduğunu söyledi.
Hakem Halis Özkahya'nın raporunda yazdığı 'hakaret' içinse; "Bilmediği bir dilde hakaret etmişim. Bence hakem Portekizce bilmiyor ve ben onunla tamamen İngilizce konuştum. Ben ilk sarı kartımı gördüğümde onunla İngilizce konuştum ve İngilizce cavap aldım." şeklinde konuştu.
"SUÇLAMALARI KABUL ETMİYORUM"Portekizli orta saha oyuncusu, avukatıyla birlikte her türlü yola başvuracağını ve gerçeği ortaya çıkaracağını dile getirerek, "Ben insanları yapmadıkları şeylerden ötürü suçlamam. Maç oldukça şiddetliydi, hatta Türk liginin en sert maçlarından biriydi ve oldukça agresif başlamıştı. Ben de uygunsuz davradım demek ki. Neden cezalandırıldığımla ilgili bir fikrim var ama bu yaptıklarımdan ötürü değil. Ben de gösterdikleri suçlamaları kabul etmiyorum." ifadelerini kullandı.
"İMAJIMI KARALAMAK İSTİYORLAR"Hakem Halis Özkahya'nın kendisinin imajını karalamak istediğini ifade eden Meireles, "Hakem benim imajımı karalamak istiyor. Onun raporuna bu yalanları neden yazdığını anlamıyorum. Gerçeğin ortaya çıkması için son gücüme kadar savaşacağım. Bu yalanlara katlanmayacağım. Hakem bu yazdığı ağır raporla, yalnızca futbolcu olarak değil bir insan olarak da benim imajımı karalıyor. Adalet ortaya çıkana kadar savaşacağım." diyerek sözlerine son verdi. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder