11 Kasım 2012 Pazar

Napolililer de Türkler gibi Cana Yakın


'Uçurum' adlı diziyle 'kadrajımıza' giren oyuncu Napolili Denise Capezza, kaza geçirene kadar 15 yıl bale yapmış. Profesyonel dans hayatı bitince oyuncu olmaya karar veren Capezza, 'Zaten yıllarca bale yapmaktan sıkılmıştım' diyor. Roma'da aynı anda iki kursta oyunculuk eğitimi alacak kadar istekliymiş... Ardından televizyon dizileri ve reklam filmlerinde oyunculuk yapmış. Oldukça sıcakkanlı biri Capezza, her cümlesinin sonunda muhakkak gülüyor. Türkçe'yi de gayet güzel öğrenen Capezza, cümlelerinin arasında 'Valla, inşallah' gibi sözcükleri kullanmayı ihmal etmiyor. Türk yemeklerini ve özellikle sakızlı muhallebiyi çok sevmiş Capezza. Milano'yu İstanbul'a benzettiği için İstanbul'a alışmakta zorluk çekmemiş. Türk insanının Napolililer gibi sıcakkanlı ve yardımsever olduğunu söyleyen Capezza'ya çoğu Türk kadınının hayranı olduğu yakışıklı İtalyan erkeklerini, Türk erkeklerini ve kadınlarını ve bundan sonraki projelerini sorduk. 
- Dizi bitti, ne yapmayı düşünüyorsun?Türkiye'de kalmayı çok istiyorum. Çünkü burada çok mutluyum. İş bitti ama çok da dinlenmek istemiyorum, daha çok gencim. Çok çalışmak istiyorum. Şimdilik birkaç teklif var ama henüz belli değil. İnşallah güzel işler gelir. Bakalım, kadere de, güzel enerjilere de inanıyorum.
- Hangi yönetmenle çalışmak istersin?Nuri Bilge Ceylan, Zeki Demirkubuz, Reha Erdem ve tabii ki herkes söyler Fatih Akın'la da çalışmak isterim.
- Belli ki Türk filmlerini yakından takip ediyorsun; hangilerini beğendin? 'Bir Zamanlar Anadolu'da ve 'Gönül Yarası'nı çok beğendim. (Bu arada Meltem Cumbul'un filmde söylediği türküyü mırıldanıyor...)
- Türkçe şarkılar dinliyor musun, kimleri sevdin?Dinliyorum. Model grubunu, Sezen Aksu, Mor ve Ötesi ve geçenlerde hayatını kaybeden sanatçınız Neşet Ertaş'ı çok seviyorum. Onun şarkısını dinledim, hiçbir şey anlamadım ama geleneksel Türk insanını anlatıyor gibi geldi bana. Sesinden çok etkilendim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder