11 Kasım 2012 Pazar

Sena Akay'ın Hedefi Oyuncu Olmak Değil


- Bugüne kadar mankenlik yapmadan yarışmaya girip de Türkiye'nin en iyi mankeni seçilmek büyük bir sürpriz değil mi?Hiçbir tecrübem olmadan 1'inci  olmam çok güzel. Ama şimdi yeteneğimi kullanarak çok şey öğreneceğim. İşte o zaman nerelere geleceğim, onu düşünmek lazım. Avrupa'da ünlü bir manken olmayı 5 yıldır düşlüyordum. Şimdi yolum açık,  yürüyeceğim. En çok arzu ettiğim ise Victoria's Secret' in mankeni olmak.
- Türkiye' de manken olarak bir yere gelmeden Avrupa' da nasıl ünlü bir manken olacaksınız?Erkan Özerman, ocak ayında yapılacak, Paris'teki haute coutere defilelerine şimdiden müracaaat ederek beni dünyaca ünlü mankenler arasındaki ön görüşmelere dahi yerleştirdi. Gidip onu mahcup etmeyeceğim. Ne kadar iyi bir manken olduğumu ilk fırsatta dünyanın zirvesinde kendimi kabul ettireceğim. En çok güvendiğim şey dünyadaki bütün en ünlü mankenlerin vücut ölçülerine sahip olmam. 88-60-88 bir mankende olması gereken bacak boyu ölçülerim tamamiyle dünya standardlarının en iyisine uyuyor. Demek ki şansım olacak. Ayrıca bu dünyanın en ünlü markalarıyla sahipleri ve stilistleriyle çok yakın dost ve arkadaş olan Best Model' in Kurucu Başkanı Erkan Özerman' dan yardım görmek daha doğrusu himayesinde olmak bir insanın hayatta en büyük şansıdır. Ben de bu şansı kullanacağım.
hdfmynclmkc.jpg'HİÇ åŞIK OLMADIM'
- Hiç  aşık oldunuz mu, şu anda bir ilişkiniz var mı?
17 yaşında bir genç kızın okul, ev ve spor salonu arasında geçen hayatında böyle bir olayın olması oldukça zor. Hiç aşık olmadım. Sevgilim de olmadı. Ama okul arkadaşlarım oldu. Ben birçok erkek manken gibi spor yaparak vücuduma dikkat ederek, iyi bir sporcu olarak bugüne kadar yaşadım. Diğer kadın mankenlerden de farkım bu. Voleybolcuyum belki ilk bakışta garip gelecek ama. Hem Galatasaray takımında hem Fenerbahçe takımında oynadım. İyi bir sporcu disiplinli bir sporcu hayatı ciddiyetle alır ve adımlarını doğru atar. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder